معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر نصب تابلو و علائم رانندگی را در راستای اقدامات پیشگیرانه از حوادث و سوانح رانندگی دانست و گفت: متاسفانه تخریب و سرقت از تابلوهای هشدار دهنده رانندگی که همواره نیز جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار می دهد به یکی از معضلات جاده ای استان تبدیل شده است.
جواد حق لطفی، راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست که باید در حفظ و نگهداری از آن کوشید و تصریح کرد: به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده های ارتباطی استان برای نصب، جا نمایی و نگهداری این علائم سالانه هزینه های بسیار سنگینی پرداخت می شود.
به گفته این مسئول راهداری، تیم های گشت این اداره کل با انجام بازدیدها و نظارت های مستمر در طول راه های ارتباطی استان، به ویژه جاده های اصلی و  شناسایی مکان ها و مسیرهای نیازمند نصب تابلو، نسبت به نصب آن اقدام می کنند.
حق لطفی یادآور شد: سارقان بیشتر در تاریکی شب اقدام به سرقت تابلوها و علائم رانندگی می کنند که این اداره کل حتی الامکان با گشت های شبانه روزی سعی بر کاهش این گونه سرقت ها دارد.
وی اضافه کرد: از رانندگان، مسافران و شهروندان درخواست داریم تا در خصوص مشاهده هر گونه سرقت از تابلو و علائم رانندگی در سطح جاده های استان موارد را به سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی اطلاع دهند.

۸۰۵۴*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.