معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت : متاسفانه امسال هیچ اقدامی در حوزه تملک های باقی مانده در این طرح صورت نگرفته و هیچ توجیه قابل قبولی نیز در این زمینه وجود ندارد.
 علی فرخزاد افزود: باید واقعیت ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود چون وعده های داده شده به مردم تاکنون عملیاتی نشده است.
وی ادامه داد : براساس بند ۱۲ صورتجلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین در بهمن سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی یک هکتار از اراضی آموزشی واقع در پارک ارکیده را برای سهم آورده خود در این طرح جهت تغییر کاربری ارائه داد.
 این مسئول یادآور شد: علیرغم نیاز فراوان منطقه به فضای آموزشی مورد نیاز و محدودیت‌های موجود اما به لحاظ ادامه روند طرح ساماندهی با تغییر کاربری زمین یاد شده موافقت به عمل آمد.
 به گفته وی، متاسفانه اداره کل راه و شهرسازی در ادامه اقدام به واگذاری تعدادی از قطعات برای کارمندان خود و افراد حقیقی کرد که گزارش آن نیز به وزیر راه و شهرسازی و دستگاه قضا اعلام شد.
 فرخزاد تاکید کرد : در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی به همراه شهرداری سهم آورده خود را برای این طرح به طور کامل تخصیص نداده‌اند و به همین لحاظ سهم آورده دستگاه‌ها در این مجموعه باید در اسرع وقت به ۶۰ و ۸۰ درصد ارتقا داده شود.
۸۰۵۴*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.