سعید حناچی با کسب تمام آرای اعضای مجمع انتخاباتی، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات هندبال استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حناچی پیش از این سرپرست هیات هندبال قزوین بود و امروز به عنوان تنها نامزد ریاست این هیات شرکت کرده بود که با کسب هر ۱۶ رای اعضای حاضر به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در این مجمع گفت: هیات هندبال استان باید همکاری‌ها و حضور خود در شهرستان‌ها را با جدیت تقویت کند تا پایگاه‌های شهرستانی این رشته هم افزایش و توسعه یابند.

عباس علایی مقدم افزود: این هیات همچنین باید کارگاه های دانش افزایی و ارتقای داوری و مربی گری هندبال را نیز که در سال گذشته هم اجرا شد پیگیری کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌ها می توان با امضای تفاهم نامه با نواحی آموزش و پرورش هم در بخش قهرمانی و هم همگانی جهت استعدادیابی و همچنین استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش برای توسعه هندبال اقدام کرد.

علایی مقدم با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان با تمام توان خود از هیات هندبال حمایت می کند، افزود: این اداره کل آمادگی میزبانی مسابقات مختلف را در این رشته دارد.

وی اظهار داشت: از نظر ورزشکاران بیمه شده هندبال به جز در ۲ شهرستان، تعداد این نیروها در سایر شهرستان ها چندان بالا نیست و ورود موثر هیات هندبال در شهرستان ها می تواند ظرفیت افراد بیمه شده این رشته را نیز بالا ببرد.

رئیس جدید هیات هندبال قزوین نیز با ارایه گزارشی از عملکرد مالی این هیات در دوره سرپرستی خود در سال گذشته گفت: طی این مدت میزان کل درآمدهای هیات یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال بوده که تنها درآمدهای نقدی را شامل می شود.

سعید حناچی افزود: از این درآمدها ۶۰۴ میلیون ریال از کمک های اداره کل ورزش و جوانان، ۹۷ میلیون ریال از فدراسیون، ۷۷۲ میلیون ریال از درآمدهای متفرقه و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق اسپانسر و خیران بوده است.

وی اضافه کرد: هزینه های غیر نقدی هیات جدا از این مبالغ بوه که برای درخواست زمین ساحلی، دیوار ضلع جنوبی و سایر موارد هزینه شده است.

قبلاً از این رضا گروسی به عنوان رئیس هیات هندبال استان قزوین فعالیت می کرد که چند ماه قبل به دلیل مشغله کاری از سمت خود استعفا داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.