رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: امیدواریم واحدهای تولیدی مابه ظرفیت تولید سه شیفت نزدیک شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات سازمان صمت استان قزوین برگزار شد، تشکل‌های بخش خصوصی را سربازان خط مقدم حفظ و بهبود وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی افزود: تحریم ها موجب شده است تا مردم در شرایط نامطلوب قرار بگیرند و با این وجود بیشتر مردم در کنار هم و با همبستگی بیشتر درسال رونق تولید به کار و فعالیت می‌پردازند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی قزوین بیان کرد: تمام تلاش ما در اتاق بازرگانی و سازمان صمت در این است که تولیدکننده واقعی را از غیرواقعی تمیز دهیم.

بخشنده عنوان کرد: چندین واحدصنعتی تمام فعال در این مدت در مجموعه استان قزوین مشغول فعالیت بوده وامیدواریم واحدهای تولیدی ما به ظرفیت تولید سه شیفت نزدیک شوند.

وی یادآور شد: امروز در حقیقت با جنگ بزرگ اقتصادی مواجه هستیم و تحریم ها نتوانست حریف ما شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: نگاه ویژه به بخش معدن داریم و رهبری نیز به واگذاری معدن به بخش خصوصی تاکید دارد و ما دراتاق بازرگانی قزوین بنا داریم حمایت از فعالان بخش معدن را افزایش دهیم که البته نیازمند حمایت جدی مسئولان در این حوزه هستیم.

بخشنده اضافه کرد: یکی از نگرانی های ما اشتغال موجود است و اعتقاد داریم که صادرات تنها کلید خروج ما از بحران صنعتی است و امیدواریم با حرکت هایی که انجام شده بتوانیم بازارهای صادراتی را رونق دهیم.

وی گفت:  قیمت امروز دلارنزدیک به نرخ واقعی آن است و دلار دیگر حالت سوبسیدی ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.