رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: افزایش ضریب بازدهی و کاهش قیمت تمام شده جزو دغدغه ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که در سالن اجتماعات سازمان صمت قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: حوزه صنعت از حوزه های مهم است و سازوکارهایی برای حمایت از تولید در نظرداریم که اجرای آنها می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

وی افزود: بانک تسهیلات مختلفی از جمله تعیین سهم صنعت و معدن را به خود اختصاص می‌دهند و جای سئوال است که چرا ۴۰ درصد سهم وام به صنایع تعلق نمی‌گیرد و بخش قابل توجهی از سهم به خدمات اختصاص داده می شود؟

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معدن نقش اثرگذاری را در اشتغال دارد درحالی که به این موضوع در سطح کشور و استان توجهی نشده است.

محمدی تعامل و همکاری بین دستگاه های استان قزوین را مناسب و مطلوب عنوان و اضافه کرد: جایی که تسهیلات گره گشا است باید به آن توجه و در پرداخت آن تسریع توجه کرد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب سهم استان قزوین شامل ۱۱۰۰ میلیارد تومان بود که مقرر شده است تا ۲۰ هزار شغل ایجاد کند اما فقط ۵ هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از فرصت شکوفایی ظرفیت های دیگر استفاده کرد و افزایش ضریب بازدهی و کاهش قیمت تمام شده باید جزو دغدغه های ما باشد.

یادآور می شود در این مراسم محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.