قائم مقام سازمان آتش‌نشانی گفت: حریق در طبقه سوم یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه قزوین حادثه آفرید و یک مصدوم بر جای گذاشت.

قدیر موسی خانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۲۸ دقیقه ظهر امروز آتش‌سوزی یک واحد  مسکونی در خیابان دانشگاه کوچه ۱۳ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی گفت: با وقوع این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۲،۵ و۷ در کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

موسی خانی در خصوص جزئیات حادثه یادآور شد: حریق در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود که با توجه به حجم زیاد آتش از طریق راه پله ها در حال سرایت به طبقات پایین بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی مکان مورد نظر اقدام کردند و با توجه به اعلام حبس شدن یک نفر در ساختمان،  عملیات اطفاء حریق با سرعت انجام شد.

 قائم مقام سازمان آتش نشانی قزوین اضافه کرد: آتش نشانان با وجود دودگرفتگی ساختمان توانستند بانوی  حدودا ۴۰ ساله که در پشت یخچال پنهان و از ناحیه کمر، کتف، دست ها دچار سوختگی شدید شده بود را به بیرون هدایت کنند.

موسی خانی علت آتش سوزی را تشریح و عنوان کرد: مصدوم در حال پخت غذا با گاز پیک نیک بود که به طور ناگهانی این وسیله دچار حریق شد و به فرش‌ها، مبل ها و دیگر وسایل منزل سرایت کرد و آتش سوزی وسیعی را رقم زد.

وی گفت: در این حادثه یک آتش‌نشان نیز مصدوم شد که دو مصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.