فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان گفت: این فرد که اقدام به گروگانگیری کرده بود، توسط نیروی انتظامی دستگیر و گروگان آزاد شد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان آبیک که اقدام به گروگانگیری فرد 27 ساله ای کرده بود، با تلاش و پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک به همراه عوامل انتظامی و دستور قاطع و محکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دستگیر و فرد گروگان رهایی یافت و گروگانگیر  به مرجع قضایی تحویل شد.

وی افزود: این فرد گروگانگیر که 22 ساله است، سابقه چندین فقره اعمال مجرمانه را داشته است که پس از گروگانگیری جوان 27 ساله به دلیل داشتن برخی اختلافات و دستگیر شدن توسط نیروی انتظامی، به دستگاه قضایی تحویل شد.

رئیس شورای تامین شهرستان آبیک ادامه داد: این شورا با هرگونه ناامنی، اقدامات خلافکارانه و مجرمانه به شدت برخورد می‌کند.

شهرام احمدپور

احمدپور متذکر شد: با توجه به هماهنگی و تعاملی که در شهرستان آبیک بین مسئولان حاکم است، با هرگونه اقدامات شرورانه، مجرمانه، جرائم خلاف منافی عفت و غیره در این شهرستان با همراهی و همکاری دستگاه قضایی شهرستان آبیک و عوامل امنیتی و انتظامی با جدیت و قاطعیت برخورد شده و هیچ مسامحه‌ای در کار نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.