۲ بخش کار درمانی و گفتار درمانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر قزوین راه اندازی و برای ارایه خدمات به مراجعه کنندگان فعال شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: درمانگاه هلال احمر شامل بخش‌های مختلفی است که در حال حاضر ۲ بخش کار درمانی و گفتار درمانی به بخش‌های این مرکز افزوده شد.

ارجمندی ادامه داد: در بخش کاردرمانی خدماتی شامل درمان سکته مغزی، فلج مغزی، ضایعات نخاعی، ضایعات اعصاب محیطی، ضربه مغزی، بیماری‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب و در بخش گفتار درمانی خدماتی شامل بیماری‌های TBT، لکنت زبان، CVA، آپراکسیا، اختلال بلع، آموزش اختلالات گفتار و اختلالات حنجره ارائه می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین افزود: مرکز ارتوپدی فنی این جمعیت نیز خدماتی همچون ساخت و تعمیر انواع ارتز و پروتز، کفش طبی بریس، کمربند طبی، زانوبند طبی و کفی طبی را به مراجعان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافی همچون تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام به انسان‌ها، کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض فعالیت می‌کند.

فرهاد ارجمندی افزود: توانبخشی یکی از وظایف عمده‌ای است که برای تاب‌آوری جامعه نقش اساسی و حائز اهمیتی دارد و در این راستا با برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها به دنبال فراهم کردن بیشترین بهره‌وری در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.