مونسان در جمع خبرنگاران گفت: حجم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان قزوین بالغ‌بر ۷۴۰ میلیارد تومان است که با اتمام پروژه‌های مدنظر امیدواریم قزوین به جایگاه بالاتری در این حوزه برسد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از یک مجموعه اقامتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان قزوین جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی و تاریخی دارد لذا نبود هتل پنج ستاره در این شهر خوب نیست.

وی افزود: تلاش داریم با کمک استانداری گردشگری استان قزوین را متحول کنیم تا جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

مونسان تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب استان قزوین نزدیکی به تهران است که می‌توان از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر گردشگری جایگاه خوبی را به دست آورده و سال گذشته ۱۱ و ۸ دهم میلیارد دلار بنا بر آمار بانک مرکزی سهم گردشگری در اقتصاد کشور بود.

این مسئول ادامه داد: این رقم سه درصد آمار را در کشور به خود اختصاص داده که با توجه به رقبای منطقه‌ای در تلاش هستیم طبق هدف‌گذاری صورت گرفته آن را به شش درصد برسانیم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف‌گذاری ۳۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز است، گفت: در حال حاضر بالغ‌بر ۱۸۰ هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در حال انجام است که این عدد، رقم خوبی است اما برای اینکه رسیدن به هدف‌گذاری موردنظر نیازمند یک جهش هستیم.
 
وی خبر داد: حجم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان قزوین بالغ‌بر ۷۴۰ میلیارد تومان است که با اتمام پروژه‌های مدنظر امیدواریم قزوین به جایگاه بالاتری در این حوزه برسد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.