مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: حمایت از فضای کسب‌وکار داخلی به‌ویژه در سال رونق ملی مورد تأکید این سازمان است و در این راستا تاکنون هیچ مانعی بر راه تولید و صنعت ایجاد نشده و همواره اداره کل استان در مسیر حمایت از کسب‌وکار داخلی است.
  به گزارش ایسنا منطقه قزوین، «سیروس نصیری» مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین، در جمع  رئیس کل دستگاه قضائی استان، دادستان قزوین و روسا و اعضای هیئت‌مدیره کانون‌های بازنشستگی استان قزوین ضمن تقدیر از نگاه مثبت دستگاه قضا به مجموعه تأمین اجتماعی گفت: مفتخر به خدمتگزاری به 64 درصد از افراد تحت پوشش با پرداختی ماهانه 143 میلیارد تومانی به 72 هزار خانوار مستمری‌بگیر و بیش از هشت هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری هستیم.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی بدون کمک دولت خدمات گسترده خود را ارائه می‌دهد با این حال در استان با بدهی 600 میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استانی مواجه بوده که خود بیانگر حمایت از فضای کسب‌وکار داخلی به‌ویژه در سال رونق ملی است.
نصیری یادآور شد: اجرای قانون بخشودگی جرائم، مشوق‌های بیمه‌ای با معافیت 20 درصدی کارفرمایان، ارائهٔ بسته حمایت از تولید و بازرسی یک‌ساله دفاتر قانونی در راستای حمایت از رونق تولید داخلی بوده و تاکنون هیچ مانعی بر راه تولید و صنعت ایجاد نشده و همواره اداره کل استان در مسیر حمایت از کسب‌وکار داخلی است.
وی با بیان اینکه اصل چرخش تأمین اجتماعی وابسته به رونق تولید است، گفت: موضوع ابلاغ الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی، راه‌اندازی نسخ الکترونیکی به جایگزینی دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی سازمان، امکان ارائه لیست و حق بیمه به‌صورت اینترنتی و بسترسازی ایجاد پرونده الکترونیکی در راستای کاهش هزینه‌ها و نظارت بیشتر بر امور محوله بوده و با حذف پرونده فیزیکی بیمه‌شدگان تا پایان سال جاری امید است ضمن تسریع و تسهیل امور مربوط به مخاطبین سازمان گام مهمی در راستای شفاف‌سازی امور بردارد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی در افق برنامه 1404 به سازمانی چابک، سرآمد و هوشمند در پاسخ‌گویی با فرآیندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی و به هنگام به ذینفعان حرکت کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.