باند سارقان حرفه ای خودرو و محتویات داخل آن با ۲۵ فقره سرقت در قزوین منهدم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده انتظامی استان در تکمیل این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به پنج فقره سرقت خودرو و ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و پنج نفر مالخر را به عنوان خریدار وسایل سرقتی معرفی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی مالخران را در مخفیگاه خود دستگیر کرده و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضائی قرار گرفتند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده از سارقان پس از شناسایی مالباختگان رد مال شد، خاطر نشان کرد: اشیای قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و مدارک هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه انگیز است و شهروندان نباید هر گونه وسیله با ارزش را در معرض دید داخل خودرو قرار دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.