مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر طرح «نماد» به‌صورت نمادین در 150 مدرسه اجرا می‌شود، باید تلاش کنیم این طرح در کلیه مدارس استان برگزار شود.

خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس استان، تصریح کرد: ما در حوزه آموزش‌های مهارت‌های زندگی به‌صورت جدی ورود پیدا کردیم و می‌توان گفت فعال‌ترین دستگاه در این زمینه هستیم.

وی افزود: اداره مستقل آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش به‌صورت مرتب آموزش‌های لازم را به معلمین مقاطع مختلف ارائه می‌دهد، برای همه رشته‌ها و موضوعات آموزش داریم، در حال حاضر آموزش ظرافت‌های تربیتی توسط یک گروه مشاوره فعال است و معلمان در این مورد آموزش می‌بینند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین اظهار کرد: به‌دلیل اینکه این دوره‌های آموزشی برای فرهنگیان به‌عنوان آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود، استقبال از آن زیاد است.

وی با اشاره به آموزش دانش آموزان نیز تأکید کرد: برای دانش آموزان نیز طرح‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است که ازجمله آن می‌توان به طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) اشاره کرد که این طرح به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس برگزار می‌شود.

رحمانی تأکید کرد: در حل حاضر طرح «نماد» در 150 مدرسه به‌صورت نمادین اجرا می‌شود و ما به‌دنبال گسترش آن هستیم و باید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم به همین منظور همه مدارس باید مراقبت آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.