مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از احیای جلسات شورای فرهنگ عمومی در این استان خبر داد و گفت: در قزوین و سایر شهرستان‌ها اعتباراتی برای این شورا پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای فرهنگ‌عمومی در استان قزوین در دستورکار قرار گرفته و اعتباراتی در این زمینه برای قزوین و سایر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات شورای فرهنگ‌عمومی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان قزوین ابلاغ شده که برنامه‌های خود را باید اعلام کنند تا اعتبار لازم لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌استان قزوین ادامه داد: همچنین مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان قزوین موظف شده‌اند جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار کرده و با فرمانداری‌ها ارتباط داشته باشند و نسبت به برگزاری این جلسات اقدام کنند.

حسینی اضافه کرد: چند سالی بود که به دلیل برخی اختلافات جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان قزوین تشکیل نشده و در حال حاضر برگزاری این جلسات در استان کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ائمه جمعه و عضویت مسئولان و نخبگان در جلسات شورای عمومی و ارائه نظرات آنها، مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم و لازم‌الاجرا است.

این مسئول فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی را اتاق فرمان استان قزوین و از ضروریات این استان ذکر و بیان کرد: در جلسات این شورا دلسوزان و بزرگان استان قزوین دور هم جمع شده و در زمینه موضوعات فرهنگی استان تصیم‌گیری می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: برگزاری جشنواره فیلم، عکس، کودک، مد و لباس، عفاف و حجاب و غیره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه برخی برنامه‌ها به طور مشارکتی با نهادهای دیگر در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.