مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد: در جهان دانشگاه پیام‌نور را با برند ورزشی آن می‌شناسند چراکه این دانشگاه قهرمانی مسابقات والیبال 2017، مقام سومی دانشجویان جهان در شطرنج و حضور در لیگ‌های جهانی را در کارنامه خود دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: در جهان پیام‌نور را برند ورزشی آن می‌شناسند و اخیراً مسابقات دانشجویان جهان به سمت دانشگاه محور شدن حرکت کرده است و دانشگاه‌های دیگر کشورها با هم به رقابت می‌پردازند و این موارد باعث شده موفقیت‌های اخیر در بین سایر این دانشگاه‌ها شناسایی شود.

وی ادامه داد: تیم والیبال این دانشگاه در سال 2017 در سکوی قهرمانی ایستاد و در رشته بسکتبال نیز چندین دوره قهرمانی آسیا؛ سابقه سه دوره حضور در لیگ جهانی دانشجویان و کسب مقام سوم در مسابقات شطرنج دانشجویان جهان را در کارنامه خود دارد؛ در ورزش حرفه‌ای نیز در سال تحصیلی 96-97 نه تیم در لیگ‌های حرفه‌ای کشور حضور داشتند که چهار تیم از آنان روی سکوی قهرمانی ایستادند.

اعزام 7 پیام‌نوری به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان ۲۰۱۹
مدیرکل تربیت‌بدنی پیام نور اعلام کرد: هفت ورزشکار دانشگاه پیام‌نور به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان ۲۰۱۹ جهان اعزام شدند که در رشته‌های تیراندازی با تفنگ، والیبال، تیر و کمان، و تکواندو به مصاف رقبای خود می‌روند.

وی با اشاره به اینکه 600 قهرمان ملی در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: پیگیری خواسته آنان در جهت ارائه تسهیلات برای مقام‌های قهرمانی، وام شهریه و بخشیدن شهریه را در دستور کار داریم و در اعزام‌ها از آنان حمایت می‌کنیم.
 
نصیرزاده بابیان اینکه علی‌رغم اینکه سیستم آموزشی دانشگاه پیام‌نور حضور در دروس عملی تربیت‌بدنی یک و دو این دانشگاه اجباری است، تشریح کرد: در گام نخست اعتقاد بر این بوده این دروس جدی گرفته شود به همین جهت از اساتید باتجربه استفاده کردیم و در شناسایی مدرسین صرفاً به تحصیلات آکادمیک توجهی نکردیم و قاعده را بر این گذاشتیم تا در رشته خود تخصص و تبحر داشته و دارای درجه مربیگری باشند و با هماهنگی معاونت آموزشی بر نحوه ارائه دروس نظارت می‌شود.

وی اضافه کرد: این دروس می‌تواند کلیدی برای ورزش کردن دانشجویان باشد ما نمی‌توانیم فرهنگ را تغییر دهیم چراکه در تغییر فرهنگ جامعه متغیرهای زیادی ازجمله تغییر نگرش و دانش نیز باید لحاظ شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.