معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: سرپرستی، دوران خوبی برای مدیریت کردن و امور نیست و باید تلاش شود مدیریت‌ها در سطح استان قزوین سریعا تعیین تکلیف شوند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مدت زمان سرپرستی در هر اداره‌ای، حداکثر 4 ماه بیشتر است و اگر این مهم رعایت نشود، عدم رعایت قانون محسوب می‌شود.

وی افزود: سرپرستی، دوران خوبی برای مدیریت کردن و امور نیست و باید تلاش شود مدیریت‌ها در سطح استان قزوین سریعا تعیین تکلیف شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: طبق قانون، یک مسئول بیشتر از چهار ماه نمی‌تواند به عنوان سرپرست در محیط کار باشد.

حبیبی اضافه کرد: در شرایط فعلی برای حل مشکلات و مسائل مردم و تصمیم‌گیری باید مدیریت‌های شکل بگیرد و حداقل سعی شود از سرپرستی‌ها کاسته شود مگر اینکه در مواقع خاص و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت کشور در تلاش هستیم وضعیت مدیریت‌های دستگاههای اجرایی را ساماندهی کنیم که به مسئولان این امر تاکید هم شده است.

این مسئول با تاکید بر تعیین تکلیف سرپرستی‌ها در شهرداری‌های استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل شهری، مسائل متنوع و متعددی است نیاز به تصمیم‌گیر‌ های آنی دارد که لازم است مدیریت شهری از ثبات، دوام و قوام در شهرداری‌ها برخوردار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: شواری شهر باید به نحوی در انتخاب شهرداری‌ها عمل کنند که برای یک دوره سه یا چهار ساله بتوانند از وجود یک شهردار برای اداره شهر استفاده کنند.

حبیبی ادامه داد: شهرداری که انتخاب می‌شود باید برنامه‌های خود را ارائه دهد و بداند سالانه چه گزارش، عملکرد و یا خروجی باید داشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.