فرماندار آوج با اشاره به محرومیت ها و مشکلات آوج گفت: این شهرستان نباید میدانی برای تنازع و کشمکش سیاسی شود چون اساساً عرصه مدیریت عرصه زورآزمایی و هماورد سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی در دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان آوج طی سخنانی اظهار داشت: شهرستان آوج از پیشنه تاریخی و مذهبی‌کهن، ظرفیت‌های بالای فرهنگی، اقتصادی و مردمانی زحمتکش، بی‌ریا و بی تکلف برخوردار است که فقط خدمتگزاری بی منت، شایسته چنین مردمانی است.

وی افزود: مسئولان خادم و نوکر مردم هستند و باید فارغ از هر خط فکری و جریان سیاسی، در اندیشه خدمت بهتر و رضایتمندی مردم باشند.

فرماندار آوج با اشاره به اعتبارات اندک استانی و ملی آوج، افزود: شهرستانی که سرشار از استعداد و ظرفیت در حوزه های مختلف از جمله گردشگری است نباید متکی به اعتبارات دولتی باشد بلکه باید از ظرفیت بخش خصوصی و نیز خیران در جهت توسعه و بالندگی شهرستان استفاده کرد.

علیرضایی افزود: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری فقط احترام و تکریم و امنیت سرمایه را از مسئولان می‌خواهند و مدیران باید با ایجاد فضای وحدت و همدلی توأم با آرامش و امنیت سرمایه‌گذاران را به سرمایه گذاری در این شهرستان ترغیب و تشویق کنند.

وی تصریح کرد: برای محرومیت زدایی و توسعه شهرستان همه باید در کنار هم باشیم و یکدیگر را برای نیل به این هدف متعالی یاری کنیم.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.