دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: با همفکری و تعامل کامل اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی طی دو سال اخیر و در حال حاضر، هیچگونه تنشی در شهرستان نداشته و نداریم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید احمدزاده در دیدار احمدپور فرماندار آبیک به همراه به معاونان فرمانداری، بخشداران بخش‌های مرکزی و بشاریات و دیگر مسئولان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دو سال پیش در برهه‌ای قرار داشتیم که جنبش‌ها و تنش‌هایی از سوی افراد جاهل در شهرستان آبیک صورت می‌گرفت که با همفکری و تعامل کامل اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال حاضر، هیچگونه تنشی در شهرستان نداشتیم.

وی افزود: در شهرستان آبیک اتفاقاتی می‌توانست رخ دهد که اتفاق نیفتاده به دلیل مدیریت صحیح از سوی مسئولان اجرایی‌از جمله فرماندار آبیک و مسئولان نظامی به ویژه فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و دیگر مسئولان امنیتی شهرستان آبیک اتفاقی رخ نداد که به عنوان نمونه می‌توان به مدیریت سیل و سیلاب‌های بهار امسال اشاره کرد که جای تقدیر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: در تمام امورات و مسائل شهرستان آبیک پا به کار خواهیم بود تا با تعامل کامل و بدون هیچ تنشی، امورات را به پیش ببریم.

احمدزاده اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی  از بازوان دستگاه قضایی محسوب می‌شوند و موفقیت نسبی هم که حاصل می‌شود خروجی تلاش همه مسئولان شهرستان آبیک است.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان هدف خاصی را دنبال می‌کنند که این هدف، ارتقای نظام و حاکمیت است.

این مسئول قضایی یادآور شد: گرچه قوای سه گانه در نظام تفکیک شده اما این تفکیک، در امور اداری است و همه ید واحد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.