رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طی سه سال گذشته از سوی هیات رئیسه مجلس همواره با کسب بیش از دو سوم آرای نمایندگان در صحن علنی، ریاست این کمیسیون را برعهده داشته و تا مرداد ماه سال جاری نیز در این سمت قرار دارم.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: انتخابات کمیسیون اصل نود مانند سایر کمیسیون‌ها هر سال برگزار می‌شود با این تفاوت که برای انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود هیات رئیسه مجلس فردی از اعضای کمیسیون را جهت تصدی ریاست کمیسیون به صحن علنی مجلس معرفی می‌کند تا بتواند نصف به علاوه یک آرای نمایندگان را کسب کند.

وی افزود: طی سه سال گذشته از سوی هیات رئیسه مجلس به صحن علنی معرفی شده‌ام و  همواره با کسب بیش از دو سوم آرای نمایندگان در صحن علنی، ریاست این کمیسیون را برعهده داشته و تا مرداد ماه سال جاری نیز در این سمت قرار دارم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال و از سویی؛ تعهدی که جهت انجام فعالیت‌های کمیسیون اصل نود دارم، تصریح کرد: بنده با توجه به دایره وسیع فعالیت‌های کمیسیون اصل 90 ، تمایلی برای تصدی پست ریاست در مدت زمان باقی مانده مجلس دهم ندارم.

محمدی افزود: هیات رئیسه مجلس در حال جمع‌بندی موضوع ریاست کمیسیون اصل 90 است و احتمال  انتخاب فردی دیگر و به احتمال زیاد نایب رئیس بنده جهت معرفی به صحن علنی جهت کسب رأی اعتماد زیاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.