جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی، انتظامی و کارکنان این ارگان‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک با حضور در گلزار شهدای نامدار آبیک، با این افلاکیان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در آستانه هفته قوه قضائیه داود قلعه‌قوند رئیس دادگستری شهرستان آبیک به همراه جمعی از قضات و کارکنان حوزه قضایی این شهرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار آبیک و فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل انتظامی در گلزار شهدای نامدار شهر آبیک حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: شهید بهشتی نسبت به شهدای دیگر از برجستگی خاصی برخودار بود و الگو است که اتم و اکمل کار تشکیلاتی بود.

وی افزود: کار کردن با شهید بهشتی موجب تلخی و اذیت نبود و بقیه در کنار ایشان احساس بدی نمی‌کردند و پیشنهادات و زحمات خود را به پای جمع می‌نوشت و در مدار منیت قرار نداشتند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: شهید بهشتی برای خدا کار می‌کرد و شخصا در صحنه از همه تقدیر و تجلیل می‌کرد.

وفاق مسئولان موجب گره‌گشایی از کار مردم شده است

داود قلعه‌قوند رئیس دادگستری شهرستان آبیک در این مراسم گفت: طبق آیات الهی شهدا زنده هستند؛ شهدا با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص برای خدا  این سرمایه خود را فدا کردند.

وی بر ادامه دادن راه شهدا و دنبال کردن اهداف آنها افزود: هر رفتار، عمل و کرداری که همراه با اخلاص نباشد هیچ اثری نخواهد داشت.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک هم گفت: وفاق، انسجام و یکدلی مسئولان شهرستان آبیک با محوریت امام جمعه در بازگشایی گره ازمشکلات مردم تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: قضات محکم و پابرجا در دفاع از مظلوم خدمتگزاری می‌کنند تا هیچ حقی از مردم و نظام که به خون شهدا عطرآگین شده، تضییع نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.