استاندار قزوین گفت: امروز یک فضایی در اختیار داریم که به سرعت آنچه را که می‌خواهیم به کل دنیا منعکس می‌کند و این یک ظرفیت است که از جایگاه رسانه‌ها برای انعکاس تولیدات خود و جلب رضایت مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور سیاسی استاندار، نصرت اله علیرضایی فرماندار جدید آوج و جمعی از اصحاب رسانه و تشکل ها در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: همه سازمانها اعم از دولتی یا خصوصی، هیچ یک پدیده انتزاعی و جداگانه نیستند. بلکه همه با هم و در کنار یکدیگر در جامعه خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: وجود یک تشکیلات سازمانی مانند روابط عمومی، در همه سازمان های دولتی و غیردولتی برای برقراری ارتباط بین سازمان و مشتری امری اجتناب ناپذیر است.

استاندار قزوین اظهار کرد: در دنیای جدید وجود رسانه ها اعم از رسانه های سنتی یا مجازی، این ارتباط بین سازمانها و مردم را تسریع و تسهیل کرده است.

زاهدی عنوان کرد: امروز یک فضایی را در ختیار داریم که به سرعت آنچه را که می خواهیم به کل دنیا منعکس می کند و این یک ظرفیت است که از جایگاه رسانه ها برای انعکاس تولیدات خود و جلب رضایت مردم استفاده کنیم.

وی افزود: جامعه امروز نمی تواند بگوید که نیازی به رسانه ندارد و از طرفی احزاب و سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها، جمعا نماینده افکار عمومی هستند. پس آنچه به ما منعکس می‌کنند باید بپذیریم که این امر ممکن است بین مردم انتقاداتی به وجود آورد.

استاندار قزوین اضافه کرد: ما دولتی هستیم و مردم ما را غیر مستقیم انتخاب کرده اند بنابراین رسیدگی به مشکلات مردم جزو وظایف ذاتی ما می باشد.

زاهدی گفت: نیاز است تا رسانه‌های مکتوب تقویت شوند. شورای روابط‌عمومی‌های استان نیز باید ارتباط مناسبی بین سازمانها با مردم و رسانه ها و تشکل ها به وجود آورد و این شورا می تواند جایگاه روابط عمومی ها را ارتقا ببخشد.

در پایان از زحمات نصرت اله علیرضایی تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.