فرماندار جدید شهرستان آوج گفت: سعی می کنم در این دوره، فرمانداری شهرستان برای همه باشد البته ما مجری سیاست های دولت هستیم که مبتنی بر توسعه متوازن، مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت همه سلایق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت‌الله علیرضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آوج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: باید خدمت به مردم مبتنی بر پاسخگویی و شفافیت باشد و فضایی فراهم آید که مردم بتوانند منتقد و ناظر بر مسئولان باشند و در فضایی توام با امنیت حرف و دردها، دغدغه ها و مسایل خود را بدون لکنت زبان مطرح کند.

علیرضایی با بیان اینکه ایجاد احساس امنیت و آرامش در شهرستان یک اولویت است، افزود: امیدوارم با فراهم سازی این فضا همه افراد بدون سلایق سیاسی، حرف خود را زده و فرمانداری به یک ترمینال سیاسی، امنیتی و اجتماعی نه خیابان یک طرفه تبدیل شود.

صاحب‌نظران از طرح مسائل واهمه نداشته باشند

فرماندار آوج اضافه کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که همه افراد صاحب نظر مسایل خود را مطرح کرده و هیج واهمه‌ای از طرح آنها نداشته باشند.

آوج 01

این مسئول ادامه داد: مدیران پشت میز نشین نمی توانند پاسخگوی مشکلات مردم باشند و ما به مدیران، جسور، ریسگ پذیر، جدی دارای تعامل و خلاق نیاز داریم و از مدیران استانی نیز می خواهیم با شهرستان آوج آشتی کرده و بیشتر به این شهرستان رفت و آمد کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان آوج هم اینک حقیقتاً جزیره‌ای است که رسانه و فضا و تریبون برای انتشار اخبار، اطلاعات، دیدگاه‌ها و نظرات خود ندارد و امیدواریم بتوانیم نمایندگی رسانه‌ها و حوزه ارتباطات و صدا و سیما را در این شهرستان تقویت کنیم.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.