شهردار محمدیه گفت: پروژه‌های شهر محمدیه پیشرفت خیلی خوبی داشته و پروژه‌هایی که بر حسب برنامه زمان‌بندی 18 اسفند ماه کلنگ‌زنی شده در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مریم نخستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: کاهش اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها مختص شهر محمدیه نیست و با اختصاص این مالیات، آن را صرف هزینه‌های مربوطه می‌کنیم.

وی افزود: برخی پیمانکاران حقوق فروردین و برخی هم حقوق فروردین و اردیبهشت ماه امسال پرسنل خدمات شهری را که حقوق معوقه بوده را پرداخت کرده‌اند.

شهردار محمدیه ادامه داد: هدف از بازدید امروز اعضای کمیسیون عمران و اعضای شورای شهر محمدیه، بازدید از پروژه‌های فعال محمدیه و ناحیه شهری مهرگان بوده است.

نخستین اضافه کرد: تمام پروژه‌ها فعال و در حال اجرا است این در حالی است که تعدادی از پروژه‌ها از سال‌های گذشته باقی مانده بود که دلایلی مختلفی دارد و می‌توان به شرایط اقتصادی و تغییر مدیریتی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهر محمدیه پیشرفت خیلی خوبی داشته است  و پروژه‌هایی که بر حسب برنامه زمان‌بندی 18 اسفند ماه کلنگ‌زنی شده در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: طی نشست رسانه‌ای که در هر فصل برگزار می‌شود، شفاف‌سازی مسائل مالی شهرداری به اطلاع عموم رسانده می‌شود تا شهروندان از ارائه گزارش مالی شهرداری در حوزه عملکرد عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز و واحدهای دیگر مطلع شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.