سرپرست پزشکی قانونی شهرستان آبیک انتقال از ساختمان فعلی پزشکی قانونی این شهرستان به ساختمان دیگر را به صورت اورژانسی ضرورت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرامرز صالح‌پور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اظهار کرد: تا مرداد ماه امسال در ساختمان فعلی پزشکی قانونی که متعلق به آستان قدس است، مستقر هستیم و جا به جایی از این ساختمان به ساختمان دیگر به صورت اورژانسی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات جاده‌ای استان قزوین در شهرستان آبیک رخ می‌دهد، افزود: ساختمان فعلی پزشکی قانونی نداشتن آسانسور است که بیشترین شکایات از استان قزوین در این زمینه است چرا که مجبور هستیم در دپیاده‌رو مراجعان تصادفی را معاینه کنیم.

سرپرست پزشکی قانونی شهرستان آبیک بر تجهیز ساختمان جدید و تهیه یک سِری وسایل برای پزشکی قانونی تاکید کرد و ادامه داد: این پزشکی قانونی به الکل‌سنج، دستگاه شنوایی‌سنجی دیجیتال و سالن تشریح نیازمند است.

صالح‌پور اضافه کرد: زمینی برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی در نظر گرفته شده که تحویل آن منوط به تامین اعتبار برای ساخت و ساز است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در ردیف بودجه، اعتباری برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی در نظر گرفته نشود زمین تحویل داده نمی‌شود.

استخر آبیک تکمیل می‌شود

بکان معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این جلسه به اختصاص اعتبار از محل ارزش افزوده و ملی برای ادامه اجرای پروژه استخر متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در اجرای ماده 27 جز دستگاه‌های پیشتاز است و موفق شده بین هشت تا 10 سالن را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی افزود: طی دو سال اخیر هم برای تکمیل پروژه استخر متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درصدد بودیم از ظریفت بخش خصوصی و ماده 27 استفاده کنیم و با 10 نفر از افراد بومی این شهرستان و شهرستان‌های دیگر مذاکره صورت گرفت اما به تفاهم نرسیدیم.

این مسئول ادامه داد: برای راه‌اندازی 10 خانه ورزش روستایی در امسال اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.