دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری و مجید حسن نیای دیلمی در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به ترتیب نشان نقره و برنز را از آن خود کردند.

حمیدرضا داوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین افزود: چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به مدت سه روز در شهر شانگ های چین با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، حریفانی از مراکش، پاکستان، ژاپن و ترکیه را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریفی از ازبکستان با رای داوران به مدال نقره رسید.

داوری گفت: حسن نیا نیز در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم حریفانی از هنگ کنگ، عربستان و ژاپن را شکست داد اما در چهارمین مبارزه نتیجه را به حریف قزاقستانی واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

دبیر هیات کاراته استان قزوین افزود: این کاراته کای قزوینی مقابل حریف برزیلی دارنده طلا، نقره و برنز جهان پس از تساوی صفر- صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و اولین مدال برنز تیم ایران را به ارمغان آورد.

داوری اضافه کرد: علی اصغرآسیابری و امیررضا میرزایی دیگر کاراته کاهای قزوینی حاضر در این رقابت ها از گردونه مسابقات حذف شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.