دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز گفت: با توجه به اینکه در نیروهای اصلاحات موجود دراستان احتیاج به همفکری و همگرایی بیشتری نیاز است، درخواست می‌شود توجه بیشتری به شعارهای اصلی در جریان اصلاحات شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، گلزار اردم در نخستین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز با اشاره به بیان دغدغه‌های بانوان در فضای امروز جامعه با وجود فشارهای اقتصادی و مشکلات موجود اظهار کرد: امروز زنان باید همانند دوران دفاع مقدس در دفاع از هویت و اصالت خود کوشا باشند.

وی افزود: بانوان امروز باید در صحنه سیاسی کشور در جریان بزرگ اصلاحات به نقش کلیدی خود پی برده در راه اصلاحات اجتماعی و سیاسی به عنوان درصدی بزرگ از اقشار این مرز و بوم گام‌های مفیدی بردارند.

دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز ادامه داد: در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری زنان با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی آمدند که البته با تمام گله‌مندی‌هایی که از بعضی از مسئولین داریم به عهدی که با رئیس‌جمهور منتخب خود بسته‌ایم، هنوز هم پایبندیم.

اردم به اهمیت خانواده و وجود زنان در صحنه های سیاسی اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در شهر الوند نیز باید اهتمام همه اعم از زن و مرد این باشد که با تمام وجود در  راه تحقق شعار اصلاح‌طلبی و مطالبه‌گری در صیانت از حقوق شهروندی خویش کوشا باشیم.

اراده ملت 2

این فعال سیاسی به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ تحزب در جامعه و پذیرش راهکارهای قانونی جهت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد : تنها راه خروج از بن‌بست‌های موجود در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی پذیرش بازی تحزب و قوانین حاکم بر آن است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه در نیروهای اصلاحات موجود دراستان احتیاج به همفکری و همگرایی بیشتری نیاز است، درخواست می‌شود توجه بیشتری به شعارهای اصلی در جریان اصلاحات شود.

دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز افزود: بر ما واجب است که به مردم صداقت و راستگویی خود را در پایبندی خالصانه به اصلاح‌طلبی و موازین آن بیشتر از هر زمان دیگر ثابت کنیم چرا که مردم با اعتماد به شعارهای اصلاح‌طلبی به پای صندوق‌ها آمدند و امروز مسئولین شهر ما نباید دِین خود را به این مردم شریف از یاد ببرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.