محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در استان قزوین از سوی رییس پلیس راهور استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور امروز پنجشنبه افزود: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلف استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: این محدودیت در مرکز استان از ساعت هفت صبح و در سه مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری شده تا تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدود شود.

حسن پور حد فاصل تقاطع ولیعصر، حد فاصل میدان میرعماد و فرعی حد فاصل تقاطع شهدا تا مسجد النبی را از عمده مسیرهای با محدودیت ترافیکی عنوان کرد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است، اظهار داشت: مأموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی کنند برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از شهروندان درخواست کرد برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تأمین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.