مدیر کل محیط زیست استان قزوین گفت: تالاب الله‌آباد شهرستان آبیک بر اثر بارش‌های امسال، پس از 30 سال احیا شده که حفظ آن از دغدغه‌های محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک با حضور حسن پسندیده مدیر کل محیط زیست استان قزوین و شهرام احمدپور فرماندار آبیک  در دفتر فرماندار برگزار شد.

مدیر کل محیط زیست استان قزوین در این مراسم گفت: تالاب الله‌آباد شهرستان آبیک که آب رودخانه‌های و کانال‌های آب استان قزوین بر اثر بارش‌های امسال به این تالاب سرریز شد، پس از 30 سال احیا شده که حفظ آن از دغدغه‌های محیط زیست است.

حسن پسندیده افزود: اگر کانون ریزگردها در تالاب الله‌آباد فعال شود در مقوله اقتصادی و اجتماعی تاثیرگذار بوده و موجب نارضایتی مردم می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان آبیک قطب دامپروری است و واحدهای دامداری با ظرفیت‌های بالا فعالیت می‌کنند باید به طور جدی مسائل زیست محیطی این دامداری‌ها پیگیری شود.

مدیر کل محیط زیست استان قزوین اضافه کرد: شهرستان آبیک دارای عرصه‌های طبیعی بی‌نظیر و واحدهای معدنی، کشاورزی و صنعتی مختلفی است که باید با طبیعت سازگار شویم چرا که طبیعت نمی‌تواند با انسان سازگار شود.

پسندیده خاطرنشان کرد: از سرپرست جدید اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک درخواست می‌شود موضوعات مطرح شده در حوزه محیط زیستی این شهرستان را با جدیت پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.