رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تلاش خواهیم طی امسال پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شرکت شمس آذر شهرستان آبیک راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه در بازدید از فرایند راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شرکت شمس‌آذر شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بارانداز برای نخستین بار است که در استان قزوین قرار است راه‌اندازی شود که دستگاه‌های مختلف دراین زمینه همکاری خوبی برای صدور مجزوها داشته‌اند.

وی افزود: اهلیت سرمایه‌گذار پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شرکت شمس آذر شهرستان آبیک به دلیل موفقیت در عملکرد خود در استان قزوین در زمینه غلات و غیره ثابت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: تلاش خواهیم طی امسال پایانه صادراتی محصولات کشاوری شرکت شمس آذر شهرستان آبیک راه‌اندازی شده و نسبت به صادرات محصولات کشاورزی اقدام کنیم.

خمسه اضافه کرد: سال گذشته صادرات فرآورده‌های خامی کشاورزی استان قزوین بسیار پایین بود و امسال پیش‌بینی می‌شود صادرات محصولات کشاورزی استان از جمله غلات به غیر از گندم فرآوری شده صورت گرفته و نسبت به سال گذشته موفق‌تر عمل کنیم.

شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.