به گزارش ایرنا، علی اکبر حاجی محمدی عصر پنجشنبه در بازدید از اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهید بابایی (یانس آباد) قزوین افزود: همه کمک ها و حمایت های مالی از اردوگاه شهید بابایی قزوین باید تا پایان سال جاری به بهره برداری ازمرجله اول آن منجر شود.
وی با بیان اینکه دولت حمایت های ویژه‌ای از این طرح به عمل می آورد، اظهار داشت: برای بهره مندی از حمایت های بیشتر در طرح اردوگاه شهید بابایی می‌توان علاوه بر کمک های دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد.
حاجی محمدی تصریح کرد: طی برآوردهای صورت گرفته برای تکمیل مرحله اول این اردوگاه به 100 تا 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که پیش بینی می شود تا پایان طرح این اعتبارات به 250 میلیارد تومان نیز برسد.
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به ظرفیتهای بی نظیر این اردوگاه اشاره کرد و گفت: اخبار متعددی از این اردوگاه منتشر می شد، اما در بازدید امروز ظرفیت های نهفته آن آشکار شد و لازم است برنامه های متعددی برای آن فراهم شود.
حاجی محمدی همچنین گفت: یکی از مهمترین اقدامات لازم برای تکمیل و راه اندازی این اردوگاه تفریحی، انجام بهره برداری از فازهای مختلف این طرح است که برای سرمایه گذاران ایجاد انگیزه می کند.
وی یادآور شد: خوشبختانه نگاه استان قزوین به راه اندازی اردوگاه یانس آباد بسیار مثبت است و به طور قطع با توجه به قرار گرفتن این طرح جز مصوبات سفر رییس جمهوری، حمایت های لازم از آن صورت می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین ومدیرر کل آموزش و پروش این استان نیز در این دیدار حضور داشتند.
اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهید بابایی (یانس آباد) استان قزوین با مساحتی بالغ بر 121 هکتار در کیلومتر 20 جاده قزوین به البرز و در محدوده شهرستان آبیک قرار دارد.

6012/9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.