به گزارش ایرنا روح الله بابایی صالح روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین که با حضور علی اکبر حاجی محمدی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، افزود: استان قزوین در درآمدزایی برای کشور رتبه بالایی دارد ولی تخصیص ها به استان نسبت به جمعیت و وسعت شایسته نیست.
وی افزود: از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست داریم نگاه ویژه ای به استان داشته باشد چون حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل به استان خسارات زیادی وارد کرده است.
بابایی صالح اضافه کرد:اگر تلاش مدیران در نوروز امسال برای مقابله با خسارات سیلاب نبود قطعا امروز با میزان تلفات و خسارات بسیار بیشتری مواجه بودیم.
این نماینده افزود: مقام معظم رهبری در صحبت های خود بر صنعت و واحدهای تولیدی و کشاورزی تاکید ویژه ای دارند که استان قزوین بستر هر دو است و باید با نگاه ویژه مسئولان کشوری بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
وی با اشاره به پدیده سرمازدگی محصولات کشاورزی گفت:امسال نیز در برخی نقاط استان با 100 درصد سرمازدگی محصولات مواجه هستیم و باید با تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارات اقدام کرد.
این نماینده در پایان کلام خود از اتمام دوره ریاست خود بر مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت:این سمت از هشتم خردادماه جاری به سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واگذار خواهد شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.