با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با صدور حکمی از سوی عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین معصومه مرادیان به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

متن این حکم به شرح است:

سرکار خانم مرادیان

با عنایت به عزم، اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه و بر مدار قانون، به‌موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های  دولت تدبیر و امید، با انجام تمهیدات لازم و ضروری جهت برگزاری انتخابات شکوهمند، در شأن ملت بزرگ ایران که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مُرّ قانون و در فضایی توأم بانشاط و آرامش رعایت گردد، اهتمام نموده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات استان، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.