کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: یک واحد متخلف زولبیا و بامیه در شهرستان آبیک پلمب و به دادگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اسدی در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک اظهار کرد: با بررسی چاه‌های آب شرب مشخص شده کهحریم چاه‌های جدید مشخص نیست و دریچه‌ها در معرض عموم قرار دارد؛ مسیر دسترسی به چاه‌های جدید خاکعلی است و امکان تردد در زمان بارندگی وجود ندارد.

وی افزود: از درب ورودی شهرک کاسپین احتمال نفوذ آب در زمان سیل وجود دارد و باید به جای کیسه‌های گونی، حائل و دیوارکشی صورت گیرد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک ادامه داد: استخر چسبیده به چاه شماره 18 آب شرب شهر آبیک باید بررسی شود تا تهدیدکننده نباشد.

اسدی اضافه کرد: چاه برخی روستاها در مسیر رودخانه قرار دارد که می‌توان به چاه‌های آب روستاهای ابراهیم‌آباد، صمغ‌آباد و زیاران اشاره کرد و روستای انجیلاق هم در مسیر قنات قرار دارد و مسیر چاه روستای نوده هم در زمان سیل رانش کرده بود که باید مقاوم‌سازی و اصلاح و پاکسازی محیطی انجام شود.

وی عرضه زولبیا و بامیه در پیاده‌روها و مسیر روباز را غیربهداستی ذکر و خاطرنشان کرد: یک واحد فروش زولبیا و بامیه به دلیل مشکل شیمیایی در ماه مبارک رمضان پلمب و به دادگاه معرفی شد.

این کارشناس مسئول بیان کرد: آب یکی از گاوداری‌های مستقر در شهرستان آبیک طبق ازمایشات و نمونه‌برداری‌های انجام شده هر ماه آلوده است و به دلیل وجود خانوار ساکن نیاز است به وضعیت آب شرب این گاوداری سامان بخشیده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.