مشاور جدید امور جوانان استاندار قزوین گفت: مقوله جوان‌هراسی در برخی از بخش‌های مدیریتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نورمحمدی در مراسم معارفه خود به عنوان مشاور جوانان استاندار قزوین اظهار کرد: باید کوشش کنیم تا سیاست‌های جوان‌گرایی را به مرحله اجرا در آمده و از ظرفیت جوانان برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به وجود جوان‌هراسی در برخی از بخش‌های مدیریتی افزود: در این امر سبب می‌شود رویکرد مدیران به جوانان  در دهه‌های گذشته نامشخص باشد.

مشاور جدید استاندار قزوین در امور جوانان ادامه داد: وضعیت به کارگیری جوانان در استان قزوین نسبتا مطلوب بوده و بیانگر این است که در مدیریت ارشد استان نگاه جوان‌گرایی وجود دارد.

نورمحمدی تمام فعالیت‌های اجتماعی و دستاوردهای سیاسی کشور را مرهون زحمات جوانان همیشه پا به کار دانست و اضافه کرد: لازم است از این سرمایه اجتماعی به نحو مطلوب بهره گرفته شود.

 وی خاطرنشان کرد: جوانان  نباید به عنوان یک مسئله در جامعه نگریست  و باید آنها را به عنوان یک راه حل برای مسائل مختلف شناخت.

این مسئول تصریح کرد: به عنوان یک مشاور در کنار استاندار قزوین مانند دریچه ای برای ارتباط بیشتر جوانان با استاندار خواهم بود تا بتوانیم در رفع مشکلات و موانع گام برداریم.

نورمحمدی افزود: وجود زرآبادی نماینده مجلس به عنوان نماینده‌ جوان در قزوین و همچنین افرادی در کنار افراد جوان در شورای شهر قزوین، زمینه را برای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان استان فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.