به گزارش ایرنا، محمد شفیعی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین که با حضور داود محمدی، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: یکی از ویژگی های مهم این قرارگاه آن است که هر طرحی را که اقدام به کلنگ زنی کند در مدت زمان معین به بهره برداری می رساند.
به گفته وی، این قرارگاه طرح های بسیاری خوبی را در حوزه آبرسانی، آب و فاضلاب، مسجد و مدرسه و... در سطح استان و شهرستان به پایان رسانده است.
شفیعی اضافه کرد: هر طرحی که کلنگ آن در سطح شهرستان به زمین زده می شود باید ضمن تامین اعتبارات لازم، در موعد مقرر نیز به بهره برداری برسد.
فرماندار قزوین با بیان اینکه مدیران دستگاه ها باید از اعتبارات مجموعه های مرکزی خود نهایت استفاده را در سال جاری و آینده ببرند، تصریح کرد: هر دستگاهی به هر اندازه از منابع ملی حوزه خود در سطح شهرستان هزینه کند فرمانداری نیز به همان اندازه اعتبار تخصیص خواهد داد.
وی با اشاره به آبرسانی سیار به 42 روستای این شهرستان، افزود: اقدامات قابل قبولی از سوی آبفای روستایی در روستاهای شهرستان انجام شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب در این زمینه فاصله وجود دارد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.