به گزارش ایرنا، محمد نورمحمدی روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان مشاور جوانان استاندار قزوین افزود:
وی اظهار داشت:جوانان نباید به عنوان یک مسئله در جامعه پنداشته شوند و باید آنها را به عنوان یک راه حل شناخت
همه باید تلاش کنیم تا سیاست های جوان گرایی به مرحله اجرا در آمده و از ظرفیت جوانان برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا استفاده کرد.
وی به تبیین سازوکارهای لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان پرداخت و گفت: در برخی از بخش های مدیریتی جامعه، یک جوان هراسی وجود دارد و باعث می شود تا اساسا رویکرد مدیران به جوانان طی دهه های گذشته نامشخص باشد.
نورمحمدی به نقش پررنگ جوان در تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تک تک فعالیت های اجتماعی و دستاوردهای سیاسی کشورمان مرهون زحمات جوانانی است که همیشه پای کار بوده و هستند که باید از این سرمایه اجتماعی به نحو مطلوب استفاده کرد.
نورمحمدی گفت: وضعیت به کارگیری جوانان در این استان به نسبت مطلوب است که نشان می دهد یک نگاه جوان‌گرایی در مدیریت ارشد استان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: حضور من به عنوان یک مشاور در کنار استاندار به مانند دریچه ای برای ارتباط بیشتر جوانان با استاندار است تا از این به بعد مشکلات و موانع پیش رو برداشته شود.
وی به وجود سیده حمیده زرآبادی به عنوان نماینده‌ای جوان در قزوین اشاره کرد و گفت: وجود چنین افرادی در کنار افراد جوان در شورای شهر قزوین زمینه ای را فراهم می کند که از ظرفیت جوانان استان بهتر استفاده کنیم.
6012/9925‌
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.