در این مطلب که به قلم ماهان ملک نگارش یافته، می خوانیم:«معوقات دستمزدی دوساله مان پرداخت نشد.کارخانه ای که روزی بیش از یک میلیون کنتور تولید می کرد،امرز به یک زمین متروکه تبدیل شده، بیش از هزار کارگر بودیم که از کار بیکار شدیم.11 هزار سهام دار که عمدتا کارگران شرکت بودند،مال باخته شدند و شرکت بعد از خصوصی شدن فقط 600 میلیارد تومان بدهی مالیاتی به بار آورد.20 سال کار کردیم و الان نه بیمه بیکاری داریم، نه هیچ حق و دستمزدی.کسانی که این شرکت را واگذار می کردند، الان آیا فریاد ما را می شنوند؟».این جملات بخشی از سخنان یکی از کارگران اخراجی شرکت کنتورسازی ایران است...
'سرنوشت مسکن ارتشیان قزوین درگیر و دار زمین معوض' عنوان گزارشی دیگر از این نشریه بوده که به یک تراژدی 18 ساله در این شهرستان پرداخته است.
در این مطلب آمده است:18 سال از خرید زمین 137 هکتاری از سوی تعاونی مسکن ارتشیان در باورس محمدیه شهرستان البرز می گذرد اما هنوز موفق به ساخت و ساز در این زمین مسکن نشده اند.
رفاقت کثیف،جناح های سیاسی به فکر انتصابات دوستان و آشنایان نباشند،فرصتی برای همدلی و یک صدایی و ... از دیگر مطالب این شماره دو هفته نامه رویداد قزوین است.
نشریه رویداد قزوین به مدیر مسئولی هادی درزی رامندی و سردبیری سید مصطفی جعفری در قزوین منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.