به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین دکتر امیر پیمانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز سه شنبه در خصوص این انتخاب گفت: میلاد موسی‌زاده، دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است که در سال جاری عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور را کسب کرد.
وی افزود: این انتخاب، براساس بررسی مستندات ارائه شده در سه ماهه چهارم سال 1397 در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شد و موسی‌زاده با کسب 85.15 امتیاز به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته در سطح کشور، معرفی شد.
پیمانی ادامه داد: این دانشجو هفت مقاله منتشر شده در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی و 16 خلاصه مقاله ارائه شده به صورت پوستر و سخنرانی در کنگره‌ها و سمینارهای دانشجویی، کشوری و خارج از کشور دارد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: موسی‌زاده همچنین در داوری 12مقاله مجلات ISI، اجرای چهار طرح تحقیقاتی و برگزاری 29 همایش، کنگره و ژورنال کلاپ فعالیت داشته است.
پیمانی افزود: موسی‌زاده، از دانشجویان فعال در شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت و دانشگاه در سال 96 بوده است.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.