به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز سه شنبه در نشست سواد رسانه ای، تولید محتوا و آموزش عمومی که با حضور اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و مدرسان برگزار شد، افزود: ضرورت موضوع سواد رسانه ای با توجه به گسترش فراگیر این فضا در زندگی مردم بر همگان روشن است و باید با اقدامات جدی، جامعه را به روش های مدیریت آن مجهز کرد.
وی اضافه کرد:با نام گذاری امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری برنامه های زیادی در حوزه تولیدات فرهنگی تدوین شده که یکی از آنها تولیدات رسانه ای و دیجیتالی توسط اصحاب هنر و رسانه است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروزه رسانه میان خانواده ها نفوذ زیادی پیدا کرده و دشمن با هزینه های میلیاردی به دنبال سوق دادن جوانان به سمت دیگر است بنابراین باید برای تقویت برنامه های رسانه ای و تولید محتوا اقدام کرده و خوراک مسموم دشمن را از بین ببریم.
وی گفت: رسانه، امروز به عضوی از خانواده ها تبدیل شده و در این میان وظیفه داریم تا به روش های مختلف در مقابل خوراک مسموم آن ایستادگی و مقابله کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: باید با اجرای چنین برنامه ها و نشست هایی برای افزایش سواد رسانه ای مردم اقدام کرده و خوراک فکری خوبی به رسانه ها برای مدیریت این مساله داده شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.