در این مطلب معاون امور اقتصادی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار خبر قزوین گفته است: برای رفع این دغدغه واحدهای تولیدی قزوین برنامه داریم.
بابک دین پرست اظهار داشت: قرار شد طی مکاتباتی که استاندار قزوین از این موضوع به وزارت کشور دارند یک جلسه اختصاصی ترتیب دهیم تا با محاسبه شعاع 120 کیلومتری طبق گذشته به صورت زمینی محاسبه شود.
وی تصریح کرد: طبق مصوبه دولت اگر واحدی در داخل این شعاع قرار بگیرد از معافیت مالیاتی بهره مند نمی شود.
این مسئول با بیان اینکه برخی واحدهای مشکل دار دچار مرگ مغزی شده اند و امکان احیای آنها وجود ندارد و لازم است دست از حمایت آنها برداشته شود،اظهار داشت: واحدهایی که امکان رفع مشکلات دارند باید مورد حمایت قرار بگیرند و مدیران و فرمانداران نیز باید همواره پیگیری و حمایت مستمر خودشان را در این رابطه انجام دهند.
یادداشت مدیر مسئول خبر قزوین نیز به موضوع تاثیر فقر بر کودکان اختصاص یافته است که در ابتدای آن نوشته فقر به خاطر مشکل نابرابری به ویژه نابرابری درآمد، یکی از اصلی ترین علل فشارها و تهدیدات اجتماعی برای جدا کردن یک ملت از همدیگر است و این زمانی اتفاق می افتد که ثروت در یک کشور بین شهروندان آن به درستی توزیع نشده باشد.
تیتر اول این نشریه نیز با عنوان زرگر، بهشت گردشگری ایران مغفول از توجه مسئولین قزوین به ظرفیت های توریسم در روستای زرگر آبیک پرداخته است.
هفته نامه خبر قزوین به مدیرمسئولی آزاده رحمانی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.