به گزارش ایرنا، حمید ساوه روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در این دانشگاه صورت گرفت، تاکید کرد: روابط عمومی در محیط های دانشگاهی،مراکز علمی و پژوهشی باید زبان علم را برای مخاطبان جامعه به ساده ترین شکل بازگو کند.
ساوه ادامه داد: دانشگاه بین المللی امام (ره) اهداف و ماموریت های ملی و بین المللی متعددی دارد که باید با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها و روابط عمومی برای معرفی آنها به جامعه اقدام شود.

**ایرنا منبع موثق خبری بسیاری از رسانه ها است
یک عضو دیگر روابط عمومی دانشگاه بین الملل امام (ره) نیز در این نشست اظهار داشت: ایرنا از گذشته های دور همواره به عنوان یکی از منابع مهم و موثق خبری برای سایر رسانه ها و جامعه شناخته شده است.
مهدیه السادات قافله باشی افزود: با توجه به حساسیت های موجود دانشگاه ها و مراکز علمی، امانتداری و خروجی اخبار برای مسئولان دانشگاه بسیار مهم است که خوشبختانه این موضوع در خبرگزاری ایرنا نمود عینی و برجسته دارد.

**اخبار دانشگاهی از ظرافت و پیچیدگی های خاصی برخوردار است
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: اخبار دانشگاهی و دانشجویی به دلایل مختلف از گذشته با پیچیدگی و ظرافت خاصی برخوردار بوده اما این مساله دلیلی بر پوشش ندادن خبرهای این حوزه نیست.
علی حیدر شاه حسینی تاکید کرد: شاید جای دانشگاه ها در رسانه های استان کم فروغ باشد اما بسیاری از طرح ها، ابتکارات و حتی برخی کتاب های تحقیقی چاپ شده از سوی دانشگاه می تواند منبع خبری مناسبی برای رسانه ها به حساب آید.
وی ارتباط ایرنا با مراکز دانشگاهی استان را قابل قبول دانست و تصریح کرد: بسیاری از میزگردها و نشست های این مرکز با دعوت از اساتید و مسئولان دانشگاهی استان در زمینه های مختلف برگزار می شود و امیدواریم زمینه حضور و مشارکت استادان این دانشگاه ها نیز در میزگردهای ایرنا فراهم شود.
شاه حسینی در پایان بر ادامه همکاری و ارتباط تنگاتنگ این رسانه با مراکز علمی و دانشگاهی استان به خصوص دانشگاه بین المللی امام (ره) تاکید کرد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.