در این مطلب حمیدرضا دایی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ولایت گفته است: در حال حاضر، شاهد کاهش شدید تقاضا و به تبع آن کسادی در بازار عرضه گوشت قرمز هستیم.
وی با اشاره به افزایش تقاضا در مقاطع زمانی گذشته و نیز عرضه گوشت وارداتی، خرید بیش از نیاز برخی از خانوارها در این مقاطع را به عنوان دلایل اصلی در کاهش تقاضا در بازار دانسته و در این خصوص گفت: به تبع کاهش تقاضا و به منظور فروش بیشتر، قیمت گوشت در سطح شهر تا حدودی تعدیل یافته است.
به گفته دایی دایی قبل از ماه رمضان هر کیلو گوشت گوساله بین 96 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسیده که در حال حاضر با قیمت 92 هزار تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه قصابان شهرستان قزوین قیمت هر کیلو گوشت لاشه گوسفندی بین 98 هزار تا 100 هزار تومان برشمرده و افزود: به طور تقریبی در هفته‌های گذشته قیمت هر کیلو گوشت حدود پنج هزار تومان کاهش یافته و این در حالی است که قیمت دام زنده نسبت به گذشته چندانی نداشته است.
بهره برداری از پل طبیعت در سال جاری، درخشش دانش آموز قزوین در مسابقات جهانی نقاشی وایجاد پنج هزار فرصت شغلی تا پایان امسال از دیگر عنوان ها ی این شماره ولایت است.
تیتر اول این نشریه نیز به سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استادار اختصاص دارد که گفته است رونق صنعت ساختمان با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری مهناز اسماعیلی در قزوین منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.