به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در حاشیه نماز جمعه شهر شال که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت حجاب از نگاه اسلام افزود: خداوند متعال در بسیاری از سوره های قرآن از حجاب به عنوان یک ضرورت یاد می کند و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری های جسمی و روانی نام می برد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد:  از نظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد و  در اسلام حجاب، مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و از آداب عفت و حیا است.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حجاب در نگاه اسلام عده ای به دنبال آن هستند که جایگاه این موضوع را در کشور تضعیف کنند که نمونه بارز آن را هم می توان اتفاقات اخیر دانشگاه تهران دانست که این اقدامات محکوم است و باید به صورت جدی تری پیگیری شود.
وی با اشاره به اتفاقات مثبتی که در زمینه حجاب رخ داده است، تصریح کرد: اقدام اخیر رئیس کل دادگستری استان قزوین در زمینه طرح عفاف و حجاب کار بسیار ارزشمندی بوده و در خور تقدیر و تشکر است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.