مراسم گلریزان، ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، رئیس کل دادگستری، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان البرز در تالار آرامهر الوند برگزار شد.

گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، فرماندار این شهرستان در این مراسم که چهارشنبه شب برگزار شد، گفت: حس نوعدوستی و انگیزه الهی در همه حال انسان را در مسیر احسان و نیکوکاری قرار می دهد

رضا گروسی افزود: این مراسم به همت ستاد دیه استان و با همراهی دادگستری شهرستان برگزار شده و همراهی خداپسندانه خیران و در کنار آنها مسئولان الگویی جهت فرهنگ سازی انجام امور خیر و اهتمام ویژه در این خصوص خواهد بود.

وی بیان کرد: با حضور خیران در حوزه های مختلف جهت مشارکت در این جشن نیکو، زمینه بازگشت جمعی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده هایشان فراهم آمده و امیدواریم مشارکت هرچه بیشتر و استمرار این امر خداپسندانه را بیش از پیش در جامعه شاهد باشیم.

در پایان این مراسم نیز مبالغی از سوی خیران و مسئولان حاضر در این مراسم به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.