به گزارش ایرنا، سید اصغر حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان قزوین که با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین برگزار شد، افزود: 49 هزار و 790 فقره از این تسهیلات در حال دریافت قسط و بازپرداخت هستند.
وی اظهار داشت: از 5 هزار و 903 واحد مسکن مهر باقی مانده که تسهیلات به آن اختصاص پیدا کرده است، 3 هزار و یک واحد در دست ساخت است.
این مسئول حوزه بانکی گفت: 2 هزار و 902 پرونده (واحد) راکد و بلاتکلیف نیز در استان وجود دارد.
مدیر شعب بانک مسکن قزوین در ادامه به تسهیلات بازآفرینی محلات ناکارآمد و بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: در شهر قزوین به متقاضیان 400 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 9 درصد ارایه می شودذ و 200 میلیون ریال دیگر نیز با نرخ 18 درصد برای مجتمع سازان و انفرادی سازان ارایه می شود.
اصغری گفت: تسهیلات یاد شده برای افرادی که صلاحیت حرفه ای داشته و انبوه ساز هستند تا 400 میلیون ریال دیگر نیز قابل افزایش است و به این ترتیب این افراد می توانند برای ساخت هر واحد تا یک میلیارد ریال وام دریافت کنند.
وی با بیان اینکه مرحله نخست این تسهیلات به میزان 400 میلیون ریال برای شهرهای بالا و زیر 200 هزار نفر ثابت است، اظهار داشت: مجموع این تسهیلات در صورت درخواست متقاضیان در شهرهای زیر 200 هزار نفر 900 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
حسینی گفت: در حال حاضر سقفی برای پذیرش متقاضیان تعیین نشده و در حال ثبت نام این تسهیلات هستیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.