به گزارش ایرنا عباس علایی مقدم روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات کاراته استان قزوین که با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ایران در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: دستیابی به قهرمانی در یک رشته ورزشی نیازمند تحمل ریاضت ها و سختی ها است و باید در سایه وحدت و همدلی با رفع ایرادات برای کسب عناوین قهرمانی اقدام کرد.
وی افزود: وقتی می توانیم روند رو به رشدی را در ورزش استان و کشور داشته باشیم که قدر داشته های خود را بدانیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم.
علایی مقدم خاطر نشان ساخت: امروزه قزوین قطب کاراته کشور شده است ولی باید با شناخت داشته های خود این روند رو به رشد را برای آینده نیز حفظ کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: خوشبختانه ستاد بازی های آسیایی استان که طی سال های گذشته فعال شده بود، تعطیل نشده است و برای شناسایی و رفع مشکلات قهرمانان تلاش می کند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه دشمنان، افزود:وقتی در این شرایط با درخشش بهمن عسگری کاراته کای استان در بازی های آسیایی، پرچم ایران اسلامی بالاتر از عربستان صعودی قرار می گیرد، بسیار ارزشمند است و باید بیشتر قدر آن را دانست.
این مسئول گفت:وقتی مجید حسن نیای دیگر کاراته کای استان از مدال خود مقابل حریف رژیم صهیونیستی می گذرد به وظیفه خود به عنوان یک سرباز نظام عمل کرده و بسیار ارزشمند است.
علایی مقدم با تاکید بر استعدادیابی و قهرمان پروری گفت:متاسفانه عمر قهرمانی ها بسیار کوتاه است و اگر می خواهیم همواره روند رو به رشد خود را حفظ کنیم باید حتما به فکر استعدادیابی و برنامه ریزی در آینده باشیم.
وی اضافه کرد: استان قزوین در سال 97 به یمن بازی های آسیایی 17 روز از شبکه سراسری و هر روز یک و نیم ساعت از شبکه استانی برنامه زنده داشت که موجب افزایش بیمه شدگان ورزشی استان شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.