به گزارش ایرنا افسانه حسن نایبی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات کاراته استان قزوین که با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ایران در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: ورزش استان قزوین در سال گذشته از تیپ سه به تیپ دو ارتقا یافت که حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان در دستیابی به این پیشرفت های کمی و کیفی موثر بوده است.
این مسئول ورزشی با اشاره به مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری، گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با هیات های ورزشی، شرایطی را ایجاد کرده ایم که آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال جدید به 100 هزار نفر افزایش یابد و در بخش قهرمانی نیز با حفظ و مراقبت از قهرمانان زمینه تثبیت قهرمانی را فراهم کرده و برای حضور موفق قهرمانان ورزشی در رقابت های کشوری، آسیایی و جهانی تلاش کنیم.
نایبی با بیان اینکه استان قزوین، قطب اصلی ورزش کاراته است، افزود: به همت ورزشکاران استان و هیات کاراته قزوین شرایط خوبی برای کاراته ایران اسلامی در رقابت های بین المللی و جهانی ایجاد شده است که امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: هیات کاراته از هیات های موفق ورزشی استان است که با تیم کاری توانمند و کارآمد توانسته است ورزشکاران موفقی از قبیل بهمن عسگری،علی اصغر آسیابری،امیررضا میرزایی،مجید حسن نیای دیلمی،لیلا برجعلی و ... را به جامعه ورزش کشور تحویل دهد.
نایبی با بیان اینکه جانشین پروری از اولویت های ورزش استان است، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی صورت گرفته برای استعدادیابی رشته کاراته در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی پایه اقدام کرده و زمینه جانشین پروری، رسیدن به سکوی قهرمانی و حضور در تیم های ملی را برای ورزشکاران فراهم سازیم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری اردوهای تیم ملی افزود: در ابتدای سال جاری اردوی تیم ملی کاراته جوانان در قزوین با حمایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و امیدواریم شرایطی ایجاد شود که جوانان با حضور در اردوهای تیم ملی با آمادگی بیشتر به مسابقات اعزام شوند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.