به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا گروسی روز دوشنبه در بازدید از محل اجرای طرح، افزود: این جاده دسترسی می تواند هزینه های اضافی شهروندانی که قصد تردد روزانه به قزوین را از طریق عوارضی آزادراه دارند، کاهش دهد.
وی با بیان اینکه جاده دسترسی مهرگان به محمدیه پس از بررسی کارشناسی در استان و پیشنهاد سه مسیر برای عبور و تردد ساکنان مهرگان تعیین شد، ادامه داد: مقرر شد مسیری از کنار کانال اصلی آب کشاورزی به قزوین به صورت مشترک و سه جانبه با کمک استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه پیش بینی و شهرداری محمدیه نیز به عنوان مجری طرح انتخاب شود.
گروسی با اشاره به مسیر پنج کیلومتری جاده دسترسی مهرگان به قزوین، تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین مسیری امن برای شهروندان و ساکنان منطقه، یکی از مهمترین مطالبات و نیازهای قانونی و به حق ساکنان مهرگان نیز محقق و عملی می شود.
فرماندار البرز ادامه داد: مطالعات اولیه این طرح و نقشه‌های فاز یک آن تکمیل شده و امیدواریم در صورت تایید نقشه‌ و تفاهم نامه نهایی با اداره کل آب منطقه‌ای استان، طرح یاد شده به مرحله اجرا درآید.
وی، هدف دولت را تامین نیازها و رفع مشکلات مردم دانست و گفت: ناحیه شهری مهرگان با توجه به نو پا بودن و نیز سکونت جمعیت زیادی در مسکن مهر تا حد زیادی مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته است و امیدواریم مشکلات مردم منطقه سریعتر مرتفع شود.
گروسی، ایجاد جاده دسترسی را برای مردم منطقه مهم و ضروری دانست و افزود: با احداث این جاده شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی آزادراه قزوین - کرج و همچنین احداث مسیری ایمن برای ساکنان منطقه خواهیم بود.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.