استاندار قزوین گفت: باید نگاه جدید در بحث مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد داشته باشیم و روشها به تناسب تغییرات جامعه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندر قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های خدماتی و امنیتی استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: بحث اعتیاد دانش آموزان بحثی بسیار مهم است و هر چه سرمایه گذاری روی جوانترها متمرکز باشد، طبیعتاً در آینده جامعه رو به پاکی می رود.

وی گفت: در طول سال، افراد زیادی از نیروهای سپاه و نیروی انتظامی در ماموریت های مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت می رسند که این امر گویای تلاش نظام در برخورد با این قشر آسیب رسان است.از همین رو جلوگیری از حمل و نقل مواد مخدر در کشور به سمت اروپا یکی از مهمترین موضوعاتی است که جمهوری اسلامی آن را به خوبی مدیریت کرده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: بحث خرده فروشان و باندهای بزرگ دارای رابطه ای طرفینی است و هم زمان باید با هر دو مبارزه کنیم وگرنه نتیجه ای نخواهد داشت. مبارزه با توزیع کنندگان خرد و عمده مواد مخدر در جامعه نباید به شکل علت و معلولی صورت گیرد، چون هر حلقه از این زنجیره می تواند طرف دیگر را در جامعه به وجود آورد.

زاهدی عنوان کرد: باید نگاه جدید در بحث مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد داشته باشیم و روش ها به تناسب تغیرات جامعه تغییر کند.

وی افزود: در کار فرهنگی باید بیشتر آگاه سازی جامعه را نسبت به آسیب هایی که اعتیاد در پی دارد الویت امر قرار دهیم چرا که منشا بسیاری از مشکلات ما اعتیاد است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.