به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت:در صورتی که قرارگاه های فرهنگی در شهرهایی که نماز جمعه در آن برپا می شود، راه اندازی شود، اقدامات و امورات فرهنگی با تقسیم بندی و برنامه ریزی بهتری صورت می گیرد و امام جمعه آن شهر می تواند فرماندهی این اقدامات را بر عهده بگیرد.
وی با اشاره به اینکه در حاشیه نماز جمعه می توان اقدامات مختلفی را انجام داد، تصریح کرد: برپایی نمایشخانه محراب و نمایشگاه عکس نماز جمعه به ویژه در شهرهایی که فاقد سینما و محل مناسبی برای پخش فیلم و مستند هستند، یکی از اقداماتی است که می تواند سبب جذب افراد بیشتری به نماز جمعه شود که خوشبختانه این مهم در شهر معلم کلایه اجرایی شده است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برپایی میز خدمت موضوع دیگری است که هم خواسته مردم و هم مطالبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از ستادهای نماز جمعه است که امیدواریم این مهم در تمامی شهرها عملیاتی شود.
فاطمی نسب افزود: حضور و سخنرانی جوانان و نوجوانان و نمایندگان اقشار مختلف مردم پیش از خطبه های نماز جمعه می تواند جمعیت بیشتری را به سمت نماز جمعه که نماد وحدت در جامعه است بکشاند و ستادهای نماز جمعه باید در راستای تحقق آن اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به خدمات نزدیک به 40 ساله امام جمعه شهر معلم کلایه بیان کرد: امام جمعه شهر معلم کلایه یکی از ائمه جمعه با سابقه و فعال در سطح کشور هستند و باید هر چه بیشتر از ظرفیت های ایشان استفاده کرد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با تشکر از زحمات ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه در زمینه کمک به مناطق سیل زده افزود: ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه به همراه امام جمعه این شهر یکی از ستاد های موفق در زمینه کمک به مناطق سیل زده به ویژه در استان خوزستان بود که شایسته تقدیر و تشکر است.
فاطمی نسب با اشاره به خدمات شایسته ستاد نماز جمعه معلم کلایه در استان خوزستان عنوان کرد: ستاد نماز جمعه هر شهر می توانند در زمینه های مختلفی خدمات و اقدامات لازم و عام المنفعه انجام دهند و باید بتوان ظرفیت های این ستاد را به نحو احسن نهادینه کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.