معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: موضوع اجرای برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز تا شعاع 120 کیلومتر در استان قزوین، پیگیری و تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جمع خبرنگاران استان قزوین بیان کرده بود که ممنوع شدن ورود برندهای خارجی، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی محسوب شده و با این مهم رونق تولید محقق می شود.

به گفته وی، با ممنوع شدن ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود که بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و رونق بیشتر تولید مهیا شود و این فرصت باید به کیفی سازی محصول و افزایش تولید منجر شود.

بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در خصوص ممنوعیت برندهای خارجی برای رونق تولید اظهار کرد: طرح اول در زمینه ممنوع شدن برندهای غیرمجاز در حوزه پوشاک بود که سال گذشته با دستور وزیر کشور و مصوبات قانونی اجرا شده و از فعالیت این برندها جلوگیری به عمل آمده است.

وی در خصوص این موضوع که برای ارتقای کیفیت برندهای داخلی و ایجاد بازار رقابت بین تولیدکنندگان داخلی چه برنامه‌ای در دستور کار دارید؟ توضیح داد: این را باید از وزارت صنعت بپرسید،من نباید پاسخگو باشم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در پاسخ به این سوال که برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز  تا شعاع 120 کیلومتر به کجا رسید و چرا معافیت‌ها در قم و سمنان اجرا شده اما در قزوین اجرایی نشده، اظهار کرد: بنده قانونش را ننوشته‌ام که از من سوال می‌پرسید اما قول داده‌ام که موضوع را پیگیری کنم تا تعیین تکلیف شود.

دین‌پرست در خصوص تعداد واحدهای راکد و بحرانی استان قزوین نیز گفت:  از ارائه آمار تعداد واحدهای بحرانی کشور معذورم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.